Καλοκαιρινό κέικ ψυγείου

Καλοκαιρινό κέικ ψυγείου

Παιδιά μου, κέικ το καλοκαίρι γίνεται; Και βέβαια γίνεται, αρκεί να μπει στο ψυγείο και να "ποτίσει" με φρέσκο λεμονάκι! 

Υλικά για το κέικ:

250 γρ. αλεύρι που φουσκώνει μόνο του
200 γρ. ζάχαρη
4 αυγά
150 γρ. βούτυρο (σε θερμοκρασία δωματίου)
1 κεσεδάκι (200 γρ.) γιαούρτι στραγγιστό
Ξύσμα από 2 λεμόνια

Για το «πότισμα» (Σιρόπι):

Χυμό από 2 λεμόνια
3-4 κ.σ. ζάχαρη άχνη

Για την κρέμα & το στόλισμα:

300 γρ. κρέμα γάλακτος (κρύα, από το ψυγείο)
2 κ.σ. μέλι (ή άχνη ζάχαρη)
150 γρ. γιαούρτι στραγγιστό (προαιρετικά, για πιο δροσερή γεύση)
Φρέσκα καλοκαιρινά φρούτα (φράουλες, ακτινίδιο, μάνγκο, μούρα)
Λίγο ξύσμα λεμονιού και φύλλα δυόσμου

Εκτέλεση:

1️⃣ Χτυπάμε στο μίξερ το βούτυρο με τη ζάχαρη μέχρι να αφρατέψουν και να ασπρίσουν. Προσθέτουμε ένα-ένα τα αυγά, το ξύσμα λεμονιού και το γιαούρτι, συνεχίζοντας το χτύπημα σε χαμηλή ταχύτητα. Στο τέλος, ρίχνουμε το αλεύρι κοσκινισμένο και ανακατεύουμε απαλά με μια σπάτουλα μέχρι να ομογενοποιηθεί το μείγμα.

2️⃣ Αδειάζουμε το μείγμα σε μια βουτυρωμένη στρογγυλή φόρμα (~22-24 εκ.) και ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 180°C για περίπου 35-40 λεπτά (ελέγχουμε με ένα μαχαίρι αν βγαίνει καθαρό). Μόλις ψηθεί, το βγάζουμε και το αφήνουμε να κρυώσει τελείως.

3️⃣ Σε ένα καθαρό μπολ χτυπάμε την κρύα κρέμα γάλακτος μαζί με το μέλι (ή την άχνη) μέχρι να γίνει μια σφιχτή σαντιγί. Αν θέλουμε τη δροσερή εκδοχή, προσθέτουμε στο τέλος το στραγγιστό γιαούρτι και ανακατεύουμε απαλά με μια σπάτουλα, με κυκλικές κινήσεις, μέχρι να ενσωματωθεί. Βάζουμε την κρέμα στο ψυγείο μέχρι να τη χρειαστούμε.

4️⃣ Αφού το κέικ έχει κρυώσει εντελώς, το ξεφορμάρουμε και με ένα μεγάλο μαχαίρι το κόβουμε προσεκτικά οριζόντια στη μέση, δημιουργώντας δύο ίσα επίπεδα. Σε ένα ποτήρι ανακατεύουμε καλά τον χυμό των 2 λεμονιών με τις 3-4 κ.σ. άχνη ζάχαρη μέχρι να διαλυθεί. Με ένα κουτάλι ή πινέλο, ραντίζουμε ομοιόμορφα την εσωτερική πλευρά και των δύο κομματιών του κέικ με αυτό το κρύο σιρόπι.

5️⃣ Τοποθετούμε το κάτω επίπεδο του κέικ στην πιατέλα σερβιρίσματος. Απλώνουμε τη μισή ποσότητα από την κρέμα που έχουμε στο ψυγείο. Αν θέλουμε, σκορπάμε ενδιάμεσα μερικά ψιλοκομμένα φρούτα. Κλείνουμε το «σάντουιτς» τοποθετώντας από πάνω το δεύτερο κομμάτι κέικ.

6️⃣ Απλώνουμε την υπόλοιπη κρέμα στην κορυφή του κέικ. Στολίζουμε με τα φρέσκα καλοκαιρινά φρούτα, λίγο επιπλέον ξύσμα λεμονιού και τα φύλλα δυόσμου.. Βάζουμε το γλυκό στο ψυγείο για τουλάχιστον 3 ώρες πριν κόψουμε, ώστε να παγώσει καλά και να δέσουν οι γεύσεις.

Καλή σας επιτυχία!!!
Keep cooking and don’t shoot the Chef !!!!

Διαβάστε επίσης: 

Κοτόπουλο Caprese στο Φούρνο 
https://www.citystatus.gr/mageirikh/kotopoylo-caprese-sto-phoyrno