Με απόλυτη επιτυχία ολοκληρώθηκε η «Λευκή Νύχτα» στο Μοσχάτο

Με απόλυτη επιτυχία ολοκληρώθηκε η «Λευκή Νύχτα» στο Μοσχάτο

Με μεγάλη επιτυχία και μαζική συμμετοχή δημοτών και επισκεπτών πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 25 Ιουνίου η «Λευκή Νύχτα 2026» στο Μοσχάτο. Η ξεχωριστή αυτή γιορτή για την πόλη, η οποία συνδιοργανώθηκε από τον Δήμο Μοσχάτου-Ταύρου και τον Εμπορικό Σύλλογο Μοσχάτου, μετέτρεψε την περιοχή σε έναν ζωντανό πόλο έλξης, συνδυάζοντας τη διασκέδαση με την ενίσχυση της τοπικής αγοράς.

Το κέντρο της διασκέδασης χτύπησε στην πλατεία Ταξιάρχη Παπαντώνη, όπου η μεγάλη συναυλία με τον Δήμο Αναστασιάδη και τη Χριστίνα Μηλιού δημιούργησε μια μοναδική καλοκαιρινή ατμόσφαιρα. Η πόλη πλημμύρισε με μουσική, χαμόγελα, ζωντάνια και αισιοδοξία, με μικρούς και μεγάλους να διασκεδάζουν μέχρι αργά.

Παράλληλα, τα εμπορικά καταστήματα του Μοσχάτου παρέμειναν ανοιχτά κατά τη διάρκεια της νύχτας, προσφέροντας μια ξεχωριστή οδηγό-εμπειρία αγορών στους επισκέπτες και δίνοντας μια σημαντική, ουσιαστική ώθηση στην τοπική επιχειρηματικότητα.

Η εντυπωσιακή προσέλευση του κόσμου και η ενεργή παρουσία των καταστηματαρχών απέδειξαν για ακόμη μία φορά ότι η στενή συνεργασία ανάμεσα στον Δήμο, τους επαγγελματίες και τους πολίτες αποδίδει καρπούς. Τέτοιες δράσεις όχι μόνο ενισχύουν την κοινωνική συνοχή, αλλά αναδεικνύουν την πόλη και στηρίζουν έμπρακτα την τοπική οικονομία.

Ο Δήμαρχος Μοσχάτου-Ταύρου, Ανδρέας Ευθυμίου, δήλωσε με αφορμή την επιτυχία της εκδήλωσης:

«Η "Λευκή Νύχτα" στο Μοσχάτο ολοκληρώθηκε με πολύ μεγάλη επιτυχία, γεμίζοντας την πόλη μας με μουσική, κόσμο και ζωντάνια. Η θερμή ανταπόκριση των δημοτών και των επισκεπτών απέδειξε ότι τέτοιες εκδηλώσεις ενώνουν την τοπική κοινωνία και δίνουν νέα δυναμική στην αγορά της πόλης μας.

Θέλω να εκφράσω τα θερμά μου συγχαρητήρια στον Εμπορικό Σύλλογο Μοσχάτου, στον Πρόεδρό του Παναγιώτη Γκατζέλη και σε όλα τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου και του Συλλόγου για την εξαιρετική συνεργασία, την πρωτοβουλία και την ουσιαστική συμβολή τους στην επιτυχία της διοργάνωσης. Ευχαριστώ, επίσης, τους επαγγελματίες της πόλης, τους καλλιτέχνες, τους εργαζομένους του Δήμου και όλους όσοι εργάστηκαν για την άρτια υλοποίηση της εκδήλωσης. Συνεχίζουμε να δημιουργούμε όμορφες στιγμές που φέρνουν τους ανθρώπους πιο κοντά, στηρίζουν την τοπική αγορά και αναδεικνύουν την πόλη μας ως μια πόλη εξωστρεφή, ζωντανή και φιλόξενη».