Λευκή Νύχτα στον Άγιο Δημήτριο: Μια μεγάλη γιορτή για την τοπική αγορά και την κοινωνία

Λευκή Νύχτα στον Άγιο Δημήτριο: Μια μεγάλη γιορτή για την τοπική αγορά και την κοινωνία

Μια ξεχωριστή βραδιά, γεμάτη μουσική, χαμόγελα και ζωντάνια έζησε ο Άγιος Δημήτριος στην πρώτη «Λευκή Νύχτα» που διοργάνωσε ο Δήμος την Παρασκευή 19 Ιουνίου 2026. Η συμμετοχή του κόσμου ξεπέρασε κάθε προσδοκία, με χιλιάδες κατοίκους και επισκέπτες να κατακλύζουν τους κεντρικούς δρόμους της πόλης, από το Δημαρχείο έως την Πλατεία Άρη Βελουχιώτη, δημιουργώντας μια μοναδική γιορτινή ατμόσφαιρα.

Η βραδιά κορυφώθηκε με τη μεγάλη συναυλία της Ρίας Ελληνίδου και του Στέλιου Λεγάκη, οι οποίοι ξεσήκωσαν το κοινό με τις ερμηνείες τους στην κεντρική σκηνή στην πλατεία Άρη Βελουχιώτη.

Μουσική, παιδικά χαμόγελα και περισσότερα από 500 δώρα

Μικροί και μεγάλοι είχαν την ευκαιρία να διασκεδάσουν και να απολαύσουν ένα πλούσιο, παράλληλο πρόγραμμα δράσεων που περιλάμβανε:

Συνεχείς μουσικές εκδηλώσεις και DJ parties.
Παιδικές δραστηριότητες, face painting και εντυπωσιακά bubble shows.
Τον δημοφιλή «Τροχό της Τύχης», μέσα από τον οποίο μοιράστηκαν εκπλήξεις και πολλά δώρα. 

Αξίζει να σημειωθεί ότι οι προσφορές των τοπικών καταστημάτων σε δώρα για τον τροχό ξεπέρασαν τις 500!

Παράλληλα, σε ειδικά διαμορφωμένους χώρους, οι πολίτες είχαν τη δυνατότητα να ενημερωθούν τόσο για την Κάρτα του Δημότη όσο και για τις τρέχουσες δράσεις και τα προγράμματα του Δήμου. Την ευθύνη της επιτυχημένης διοργάνωσης είχε η Αντιδήμαρχος Παιδείας και Πολιτιστικής Ανάπτυξης, Αγγελική Σαραβελάκη.

 

Στήριξη της τοπικής αγοράς και μήνυμα συμπερίληψης

Βασικός και πρωταρχικός στόχος της «Λευκής Νύχτας» ήταν η έμπρακτη στήριξη της τοπικής αγοράς και η ενίσχυση της εμπορικής κίνησης. Τα καταστήματα του Αγίου Δημητρίου συμμετείχαν ενεργά και δυναμικά, υποδεχόμενα το καταναλωτικό κοινό με ελκυστικές προσφορές και ειδικές εκπλήξεις.

Ο Δήμαρχος Αγίου Δημητρίου, Στέλιος Μαμαλάκης, καλωσόρισε τους παρευρισκόμενους σημειώνοντας ότι «με την πιο γιορτινή διάθεση η πόλη υποδέχεται το καλοκαίρι». Απαντώντας μάλιστα σε μεμονωμένες αντιδράσεις, επεσήμανε ότι μια μικρή μειοψηφία παραμένει προσκολλημένη στα τετριμμένα και δεν επιθυμεί να γίνει ο Άγιος Δημήτριος προορισμός, ξεκαθαρίζοντας ωστόσο ότι η δημοτική αρχή συνεχίζει σταθερά στον δρόμο της εξέλιξης.

«Η εικόνα των κλειστών καταστημάτων αποδεικνύει ότι η τοπική οικονομία χρειάζεται έμπρακτη στήριξη», τόνισε ο κ. Μαμαλάκης, συμπληρώνοντας ότι η διοίκηση του Δήμου δεν μπορεί να στέκεται αδιάφορη στα προβλήματα των συμπολιτών μας και ότι «η πόλη αξίζει να χαμογελά με αλληλεγγύη».

Κλείνοντας, ο Δήμαρχος εξέφρασε τις θερμές του ευχαριστίες σε όλους όσοι αγκάλιασαν την εκδήλωση: τους κατοίκους, τους επισκέπτες, τους επαγγελματίες, τους εργαζόμενους του Δήμου, τους εθελοντές και τους καλλιτέχνες. «Όταν ενώνουμε τις δυνάμεις μας πετυχαίνουμε σημαντικά αποτελέσματα για την ενίσχυση της αγοράς και της τοπικής κοινωνίας. Η επιτυχία της διοργάνωσης απέδειξε περίτρανα ότι ο Άγιος Δημήτριος μπορεί να ενώνει, να δημιουργεί, να γιορτάζει και να στηρίζει την οικονομία του», κατέληξε.